Juno is back

Jag vill börja detta inlägg med att tacka Junior för uppdraget som du gav mig. Det låter som ett spännande  uppdrag men pinsamt kommer det bli såklart.  Vad Junior ska få för uppdrag berättar jag  på onsdag då jag inte har kommit på något att ge henne än.

Nu ska jag och Junior åka in till stan och shoppa med Andre och Larry (veckans höjdpunkt) Haha :D

Puss och kram


Juno - här är ditt nya uppdrag!

Du ska gå fram till kassörskan i Coop forum, ICA  eller liknande, och försöka pruta på en drick yoghurt.


http://www.arla.se/Images/ProductImages_200/17272.jpg

Good Luck, du har en vecka på dig :D

PUSS
Junior

Junior snackar engelska




Bara så ni vet, jag pratar inte såhär dåligt i vanliga fall. Men det är ju inte kul om jag är FÖR övertygande ;)  (Kul att Juno fick med mina hrm vackra tänder i profil också. FINT!)

PUSS
Junior

Juno sjunger på stan



Junos uppdrag: Gå fram till en okänd människa och sjung en sång.

Hon lyckades himla bra tycker jag, vad tycker ni? ;)

PUSS
Junior


Badvaktens ursäkt



Lite försenad, we know.. But here it is! :D

PUSS
Juno n´Junior


HALLOJ ALLA GLADA MÄNNISKOR

..and we are back! Nu är datorer lagade och uppdrag filmade. Har ni saknat oss? Klart ni har ;D

Just one little problem, det går fortfarande inte att lägga upp videos. Men Junior fixar allt, har nu skickat in en ansökan till ett konto på videofy.me så om minst en vecka (stod det) ska videon vara uppe! :D
Be patient! Då är det alltså en, två.. TRE videos på samma gång som kommer upp!

Aa, man kan ju säga att vi är skyldiga er något efter allt vi lovat som liksom skjutit upp.. lite.

Jag kan berätta att dessa vides kommer innehålla allt från sång till missförstådda "engelsktalande" människor.. Vänta och se!

Men ha en fin helg så länge
PUSS
Junior


RSS 2.0