Hej mina älsklingar.

Hehe skämt åt sido. Jag älskar inte er, bara så att ni vet. Alltså jag menar, hur kan man älska någon man inte känner. Nej, JUST DET. Så ta det inte så personligt.

Japp, idag har jag gjort en massa saker. Inget ni är intresserade av att höra. Eller.. det kanske är meningen med att blogga? Hehe, får väl slösa några minuter av mitt liv på att tillgodo se er med faktan då.

I fredags var jag och Juno i simhallen, den lilla konflikten med badvakten ni vet. Sen igår så hade vi gäster här hemma. Jag lekte med Miriam och Leo, vi hade allmänt trevligt alltså. Senare på kvällen åkte jag till Juno vilket blev början på en otroligt mysig helg. Vi gjorde allt från att äta mango till att ringa random människor mitt i natten. FÖRVÅNADE? Japp, sen idag skyndade vi iväg till dansen där vi hade hiphop med vår kompis (låt oss kalla henne Gullan). Väl hemma hos Juno igen sysselsatte vi oss med att kolla film, prata och drick te. MYYSIGT alltså.

Phiiu, det var det. Snart kommer det nya uppdraget upp! Ni vet, Juno goes gatumusikant.. KOMMENTERA VAD NI VILL ATT JAG SKA HA SOM UPPDRAG SEN NÄR DET ÄR MIN TUR! :D Vinnaren får en exslusiv förhandsvisning ;)

Men nu ska jag sova och tagga igång inför DAGENS TANKE imorgon.. (Ni vet, lilla jag ställer mig inför en hel ganska ny klass och berättar om något klokt jag tänkt på)

PUSSOCHGODNATT
Junior


Bild från när vi drack te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0