Junior är KÄR i Larry....

Hej era 9999 trogna läsare, ledsen för att en viss PERSON förstörde vårat uppdrag igår. Han var en mycket ond människa vill jag lova, han sa att våran gris-bad-mössa var äcklig efter jag satte den på hans huvud. Hur kan en badvakt säga så om något så vackert? Man blir nästan rosenrasande, det borde vara straffbart att sabbotera som han gjorde igår...

Våran dag har varit MYCKET ansträngande , så lite synd är det om oss!

Uppdraget som Junior gav mig är ingenting för en sådan ståtlig super-kvinna som jag är haha.

Jag måste också avslöja att Junior är kär i Larry, SÖTNOSAR båda två eller i alla fall Larry...

Puss och kram
Juno och Junior

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0