NYTT UPPDRAG TILL JUNO

Japp, hoppas att alla kunde se videonfrån det tidigare inlägget! Inte? 1. Kopiera webb adressen 2. klistra in där man skriver webb adresser 3. tryck på shift (heter det så?)
Funkar det fortafranade inte? KOMMENTERA så löser vi det!

Nu sitter jag här hemma för mig själv, har det lagom tråkigt, så jag tänkte att jag ska lägga ut ett uppdrag åt Juno! Hon vet inte om det så det kommer väl som en chock sen när hon kikar in här ikväll.. HEHE.

Juno, du ska, innan nästa fredag.. SPELAT GITARR PÅ STAN FÖR ATT TJÄNA PENGAR. Hehe sjunga måste du göra också :D

Can you do it? Upp till bevis! ;)

http://blogg.svt.se/psl/wordpress/wp-content/uploads/2009/06/gatumusikant-29juni.jpg

PUSS
Junior


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0